Het is een grote klap, de overheid heeft besloten om alle niet-essentiëlle winkels te sluiten. Wat betekent dit voor jou als klant? Dit leggen we graag aan je uit.

Webshop
Onze webshop zal geopend blijven en deze zullen wij dagelijks updaten met nieuwe producten, gelukkig ontvangen wij nog steeds vooraad van leveranciers. We zullen ervoor zorgen dat de voorraad op onze website zo actueel mogelijk is.

Nog steeds geldt; Alle bestellingen geplaatst tot 15:00uur zullen dezelfde dag door ons worden verzonden met PostNL. Laten bezorgen op een PostNL punt is ook nog steeds mogelijk. Door drukte bij de post kan vertraging optreden in het verwerken en bezorgen van bestellingen.

Tijdelijk verlagen wij de verzendkosten voor bezorging in Nederland.

Gratis Bezorging in Uden
Wij bezorgen nog steeds jouw bestelling in Uden. Hiervoor gelden een aantal spelregels;
- De gratis verzending is alleen geldig voor alle bezorgadressen in het postcode gebied 5400 tm 5406, tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor de Gratis Bezorging.
- We hanteren een minimaal bestelbedrag van €14,99
- Bestellingen dienen vooraf te worden betaald met iDeal, Overboeking of een Tikkie
- Bestellingen kunnen geplaatst worden via de webshop, telefonisch of via whatsapp (0629946051)
- Op Maandag t/m Zaterdag besteld en betaald voor 15:00u = dezelfde dag bezorgd tussen 15:00 - 18:00u. Buiten deze dagen/tijden zullen wij de eerst volgende bezorgdag langskomen.
- Losse games passen door de brievenbus, in het geval van een pakket zullen wij aanbellen en dit voor de deur neerzetten. Wij bezorgen tussen 15:00 - 18:00. Komt dit niet uit, laat het ons weten dan plannen we dit voor een ander moment.
- Inpakken als cadeautje? Dat is mogelijk! 



Kan ik ook cadeaubonnen kopen of inwisselen?
Er is momenteel veel vraag naar cadeaubonnen. Wij hebben 2 soorten
Digitale Cadeaubon die enkel online te spenderen is, deze koop je online. Je ontvangt van ons een persoonlijke code die gebruikt kan worden in de webshop (dit product vind je hier)
Fysieke cadeaubon, deze kan je laten bezorgen via ons of PostNL, deze is ENKEL te spenderen in de winkel. Veel mensen maken hier gebruik van als cadeautje als de winkels weer open gaan. De fysieke cadeaubon is in de vorm van een cartridge, deze vind je hier.

Heb je een cadeaubon of tegoedbon van ons liggen die je wilt gebruiken? Neem dan even contact met ons op.

Ik wil iets laten nakijken of repareren, kan dit?
We voeren nog steeds reparatie's uit in de winkel. Je kan op afspraak langskomen bij ons voor de reparatie, neem daarvoor eerst contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is niet toegestaan door de overheid om je bestelling af te halen in de winkel, wij mogen enkel bezorgen. Dit doen wij op elk adres in Uden.

Ik heb een pre-order of reservering voor een artikel wat tijdens de lockdown beschikbaar komt, wat nu?
We zullen zo goed mogelijk zorgen dat dit artikel bij jou alsnog terecht komt. Zodra het artikel binnen is nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Ik heb iets gekocht dat ik wil ruilen of ik wil aanspraak maken op garantie, wat kan ik nu het beste doen?
Neem even contact met ons op via de mail of telefoon. Vermeld hierbij je bonnummer en wij zullen kijken voor een gepaste oplossing.

Kan ik bij jullie een Playstation 5 of Xbox Series X reserveren
Dit is helaas niet mogelijk tot onze winkel weer is geopend.

Hoe kom ik het jullie in contact?
We zullen nog steeds aanwezig zijn in onze winkel maar zijn niet altijd telefonisch bereikbaar. Je kan ons daarom op diverse manier contacteren;
- Whatsapp (0629946051)
- Email
- Facebook/Google/Instagram Messenger

 

ZORG GOED VOOR JEZELF EN DE MENSEN OM JE HEEN.
TEAM PLAYER2 GAMESTORE – HELEN & COEN

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Aanbieding

© 2013 - 2021 Player2Gamestore.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel