Algemene Voorwaarden voor Player2 Geek & Gamestore (Maart 2024)

Player2 Games (Player2 Geek & Gamestore staat sinds Oktober 2013 geregistreerd in het KVK handelsregister onder KVK: 64935418. Onder dit KVK nummer staan diverse handelsnamen geregistreerd.

Player2 Geek & Gamestore
Sacramentsweg 4
5401 GR Uden, Nederland
KVK: 64935418
BTW nummer: NL855911128B01 

Player2 Games / Player2 Geek & Gamestore zal hierna bekend staan als `Verkoper` 

1. Diensten / Producten 

1.1. De verkoper verkoopt nieuwe games, consoles, accessoires, merchandise, toebehoren.
De verkoper verkoopt ook gebruikte nieuwe games, consoles, accessoires, merchandise, toebehoren.
De verkoper koopt ook nieuwe games, consoles, accessoires, merchandise, toebehoren. in. Wij behouden altijd het recht om aangeboden producten te weigeren voor inkoop

1.1.2 De verkoper zal er alles aan doen om voor een correcte inhoud van de website te zorgen. Echter voor kennelijke zet- en typefouten zijn wij niet verantwoordelijk.
De verkoper is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in omschrijvingen of afbeeldingen van producten op de website.
De verkoper gebruikt voor nieuwe artikelen foto`s aangeleverd door de leverancier.

Voor retro begrijpt de verkoper dat hier gedetailleerde foto`s bij horen, de verkoper doet zijn best om de staat zo goed mogelijk weer te geven via onze foto`s. Bij sommige games wordt sterk rekening gehouden met de conditie, dit betekent dat je hier ook het daadwerkelijke item van de foto`s ontvangt.
Voor bepaalde artikelen word door de verkoper stockfoto`s gebruikt (bv consoles, accessoires) , dit betekend dat het product (licht) kan afwijken. De verkoper staat voor kwaliteit van cartridges, labels, boekjes, inlay etc. Wanneer er een boekje mist is dat altijd te zien op de foto.

1.1.3 De verkoper is niet verplicht bestellingen te leveren aan handelaren (bijvoorbeeld 10x hetzelfde artikel). Heeft u twijfel neem dan contact met ons op. Omdat wij geen groothandel zijn kunnen wij helaas geen kortingen aanbieden.
De verkoper is niet verplicht bestellingen te leveren waarvan de prijs foutief is doorgegeven door een leverancier of een product waarvan de prijs door een fout verkeerd op de site is weergegeven.

1.2 Diensten
De verkoper biedt reparatie diensten namelijk het polijsten van videogame discs. Hieronder vallen games van Playstation 1, Playstation 2, Nintendo Wii, Xbox, Xbox 360.
De verkoper geeft geen garantie dat het polijsten van de disc het probleem verhelpt, ook geven wij geen garantie dat alle krassen 100% verdwenen zijn.

2. Garantie

- Je ontvangt 3 Maanden garantie op al onze gebruikte producten
- Fabrieksgarantie op nieuwe producten

Gebruikte producten worden bij binnenkomst getest en schoongemaakt, defecten worden door ons gerepareerd. U bent bij ons verzekerd van een goed werkend product. Toch kan het voorkomen dat iets niet naar wens is, in dat geval kijken we samen graag naar een oplossing.

Garantie houdt in dat je product wordt gerepareerd of dat deze wordt vervangen voor een vergelijkbaar product. Er word geen garantie gegeven indien er niet correct is omgegaan met het aangekochte product. Wanneer je aanspraak wilt maken op garantie vragen wij om contact met ons op te nemen, vermeld altijd je ordernummer of neem je bon mee naar de winkel.

Wij geven geen garantie of service op:
Meegeleverde Download Codes (DLC) kunnen bij gebruikte games al ingewisseld of verlopen zijn, wij geven hier geen garantie op.

- Batterijen van een artikel vallen niet onder de garantie.

De verkoper is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, die ontstaat doordat of nadat de klant het geleverde product in gebruik heeft genomen, heeft bewerkt of verwerkt, aan derden heeft geleverd of beschikbaar gesteld. Het is de koper niet toegestaan enige vermeende vordering tot schadevergoeding te compenseren met enig bedrag dat koper aan verkoper verschuldigd is uit hoofde van enige overeenkomst tussen koper en verkoper.

2.1 Ruilen en Retourneren

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, een item retour te sturen (herroepingsrecht) of aan te geven dat je van de koop afziet. Hiervoor kun je gebruikmaken van het modelformulier herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Wil je je aankoop retourneren wegens een defect neem dan eerst contact met ons op.

Wij horen graag van je voordat je de bestelling retour stuurt; Retouren@player2gamestore.nl - Vermeld altijd duidelijk het ordernummer zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Na de melding dat je van de koop afziet, heb je nog 14 dagen om het item terug te sturen. Producten voorzien van een verzegeling mogen alleen retour wanneer de verzegeling niet is verbroken. Zolang deze verzegeling onbeschadigd is, mag je jouw bestelling ruilen of retourneren (indien binnen 14 dagen na ontvangst gemeld of geretourneerd). Tweedehandse producten mogen enkel retour indien deze niet beschadigd/defect/gemodificeerd zijn.

2.1.1 Als je jouw bestelling wil retourneren, doorloop dan de volgende stappen:

Als je jouw bestelling wil retourneren, doorloop dan de volgende stappen:

Vul het modelformulier herroeping in en voeg deze bij het artikel(en) dat je retour gaat sturen. Dit is geen verplichting; je kunt ook jouw bestelgegevens los toevoegen of de adresgegevens op de envelop of doos erbij schrijven.
Verpak jouw product nauwkeurig zodat deze tijdens het vervoeren niet kan beschadigen. Verzeker je ervan dat de bestelling ongeopend en in originele staat, indien redelijkerwijs mogelijk is en dat de seal van games op een materiële drager niet is beschadigd. Vermeld altijd je ordernummer bij de retourzending.
Schrijf (of print en plak) het retouradres op de envelop of doos. Het retouradres vind je onderaan deze pagina.
Kies zelf een vervoerder waar je jouw bestelling mee wil terugsturen. Zorg er altijd voor dat je een bewijs van verzending hebt, wij kunnen hier mogelijk om vragen. LET OP: zorg ervoor dat jouw pakket voldoende gefrankeerd is. Bij ongefrankeerde, gebruikte of beschadigde zendingen kunnen wij kosten in rekening brengen.
Na ontvangst van jouw retour sturen wij je een bevestiging per mail met hierin een overzicht van de ontvangen artikelen.
Wanneer je je order in zijn totaliteit retour stuurt betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de retourzending. Wanneer je een gedeelte retour stuurt ontvang je enkel het aankoopbedrag retour van het desbetreffende artikel. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Indien je het aankoopbedrag wilt gebruiken voor een andere bestelling kunnen wij een tegoedbon/cadeaubon maken die onbeperkt geldig is op een andere bestelling.

Het adres waar je de artikelen naartoe mag sturen is:

Player2 Geek & Gamestore
Sacramentsweg 4
5401 GR Uden

2.1.2 Ruilen & Retourneren aankoop winkel

Games zonder verzegeling kunnen binnen 24 uur eenmalig geruild worden (Met uitzondering van zon/feestdagen of wanneer wij uitzonderlijk zijn gesloten). Games met een activatiecode kunnen niet worden geruild tenzij voorzien van onze eigen verzegeling (dit is niet de standaard fabrieks seal).

Games voorzien van onze eigen verzegeling (dit is niet de standaard fabrieks seal) kunnen met bon binnen 14 dagen geruild worden.
- Hardware, Accessoires, speciale bestellingen en cadeaubonnen kunnen niet retour.
- Wij geven geen geld terug, een tegoedbon is wel mogelijk.
- De tegoedbon kan gebruikt worden voor aankopen in de winkel en kan niet online gespendeerd worden. Tegoedbonnen kunnen niet worden ingewisseld voor cadeaubonnen of tegoedkaarten (zoals Playstation/Nintendo/Xbox online tegoed)

3. Bestelling Plaatsen

Een bestelling plaatst u door de stappen te volgen die worden aangegeven in het `winkelwagentje`. U voegt hier de artikelen toe die u heeft gevonden in de webwinkel. Automatisch worden de verzendkosten berekend, deze komen tot stand door middel van het opgetelde gewicht per artikel. Door te klikken op “bestelling bevestigen” en het aanvinken van "Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en plaats een bestelling met een betaalplicht" , gaat u akkoord met deze voorwaarden en uw betaalplicht.

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €4,99

4. Betaling en Verzenden 

4.1 Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen: iDeal, Bancontact, Belfius, KCB/CBC Payment, SOFORTBanking/Direct E-Banking, Paypal en Creditcard.

4.1.1 Wanneer gekozen wordt voor Paypal zenden wij enkel naar het adres dat bij Paypal bekend is

4.2 Verzending van artikelen wordt verzorgd door PostNL. Wij gebruiken hiervoor de algemene voorwaarden van PostNL. Deze vind u op: https://www.postnl.nl/algemene-voorwaarden/

4.3 Consumenten onder de 16 jaar, worden geacht toestemming te vragen aan ouders, voogd of toeziend voogd. Of een ander die de beschikking over hen heeft. 

4.4 Bij het bevestigen van een bestelling gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en plaatst u een bestelling met betaalplicht.

4.5

4.6 Pre-Orders

4.6.1 Webshop Pre-Orders

Het is mogelijk om bij ons producten te pre-orderen (reserveren/vooruitbestellen), bij het product staat ook een datum van de verwachten release datum. Wij doen ons best om deze datum zo actueel mogelijk te houden zodra de datum wijzigt. De verwachte leverdatum vind je bij het product. Door te klikken op het artikel in de bevestiging mail kun je tussentijds de actuele release datum controleren.

Merchandise artikelen (zoals Funko`s en Figures) hebben geen vaste releasedatum maar een bepaalde periode wanneer deze wordt verwacht (zoals November 2022). Wanneer je een pre-order plaatst van een merchandise artikel dan nemen wij de release datum ruim gezien deze artikelen geen vaste release datum hebben. Deze artikelen kunnen eerder of later worden verzonden.

Wanneer wordt je bestelling verzonden?
Indien je bestelling een of meerdere pre-orders bevat zal je bestelling verzonden worden zodra alle producten uit je bestelling bij ons binnen zijn. Zijn er al artikelen op voorraad dan houden we deze apart tot je bestelling compleet is. Het is mogelijk om je bestelling tussentijds te laten verzenden (Hiervoor betaal je de gebruikelijke verzendkosten), je kan hiervoor contact met ons opnemen via email. Dit houdt in dat als je 2 artikelen besteld met verschillende datums wij deze verzenden als alles binnen is. Videogames zijn hierop de uitzondering en worden gebruikelijk een dag voor de releasedatum worden verzonden

4.6.2 Webshop Pre-Order afhalen in de winkel

Het is mogelijk om online een Pre-Order te plaatsen en deze af te halen in de winkel of thuis te laten bezorgen.

Tijdens het afrekenen kunt u bij Stap 2 kiezen voor Afhalen bij Winkelier. Wanneer het artikel klaarstaat voor afhalen ontvang je hiervan bericht. Ook kan er gekozen worden voor bezorging.

4.6.3 Pre-Order plaatsen in de winkel

Producten kunnen ook in de winkel worden geplaatst, wij schrijven in dit geval een reservering en vragen een aanbetaling van minimaal 10%. Je ontvangt van ons een kassabon als bewijs van betaling en reservering.

Wanneer het product binnen is zullen wij contact opnemen dat het artikel klaar ligt. Neem de kassabon mee die je hebt gekregen bij het plaatsen van de Pre-Order.

4.7 Kortingscodes en Cadeaubonnen
Kortingscodes worden enkel door De verkoper uitgereikt, deze zijn enkel en alleen te vinden in de desbetreffende informatiebronnen die in het beheer van de verkoper zijn (Facebook, Email, Nieuwsbrief, webshop), kortingscodes aangeboden via een derde partij kunnen niet ingewisseld worden bij de Verkoper aangezien wij hier geen toestemming voor hebben gegeven.

4.7.1 Iedere Cadeaubon is voorzien van een unieke code. Dit kan een nummercode en/of pincode en/of tekstcode zijn. Iedere Cadeaubon wordt slechts één maal verstrekt. Je dient de Cadeaubon (inclusief de code) zorgvuldig te bewaren. In geval van diefstal (waaronder tevens begrepen het gebruik door onbevoegde derden van de code) of verlies (waaronder tevens begrepen het (per ongeluk) wissen van e-mails) vindt geen vergoeding plaats. Alleen originele Cadeaubonnen en codes kunnen worden gebruikt en dienen op verzoek aan De verkoper te worden verstrekt.

Om een Cadeaubon te gebruiken dien je de door jou geselecteerde producten in het "winkelwagentje" te plaatsen, in het vak `actiecode`, dien je de exacte code in te vullen.

De aard, waarde, duur, vervaldatum en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vind je op de Cadeaubonnen/of in de uiting (e-mail) waarin de code is opgenomen. Iedere Cadeaubon is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de vervaldatum kan de Cadeaubon niet meer worden gebruikt. Cadeaubonnen uitgegeven door De verkoper zijn uitsluitend inwisselbaar terzake van aankopen via www.player2gamestore.nl

Cadeaubonnen kunnen niet voor openstaande bestellingen gebruikt worden.
Cadeaubonnen of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld. De restwaarde van de Cadeaubon kan worden gebruikt voor volgende bestellingen.

Indien het totaalbedrag van de bestelling hoger is dan de waarde van de gebruikte Cadeaubon(nen), dient het verschil betaald te worden via de aangeboden betaalmiddelen.

Het is niet toegestaan Cadeaubonnen of de werking daarvan te wijzigen, te vervalsen, te ondermijnen of anderszins aan te tasten (waaronder begrepen hacking).
Iedere (poging tot) fraude of andere niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van Cadeaubonnen wordt ontzegd.
Het is niet toegestaan Cadeaubonnen op welke wijze ook te gebruiken voor commerciële doeleinden en/of andere doeleinden dan waarvoor deze zijn uitgegeven.

Voorwaarden omtrent de cadeaubonnen kunnen tussentijds gewijzigd worden, bij aankoop/gebruik van de cadeaubon gaat u akkoord met de voorwaarden

5. Prijzen 

5.1 Prijzen vermeld bij producten zijn in de valuta: EURO (€). Op gebruikte artikelen wordt geen BTW gevraagd of teruggevraagd aangezien er gehandeld wordt in tweedehands marge goederen.
Nieuwe producten worden verkocht met 21% BTW

5.2 Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

6 Wet koop of afstand. 

6.1 Wij houden ons ten alle tijden aan de wet koop of afstand, meer info hierover vind u op: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Deze regelgeving geldt voor alle online aankopen via onze webshop. 

7.0 Juridisch

7.1 Uw gegevens worden strikt persoonlijk behandeld. Zonder uw toestemming worden de gegevens niet beschikbaar gesteld of verkocht aan derden. 

7.2 Bij het bevestigen van een bestelling via onze webshop (www.player2Gamestore.nl) of het doen van een aankoop in onze winkel aan de Pastoor Spieringsstraat 209 te Uden, accepteert u onze Algemene voorwaarden en gaat u akkoord met het plaatsen van een bestelling met een betaalplicht.

8.0 Afbeeldingen en Foto`s

8.1 Gedetailleerde en eigen product foto`s zijn eigen werk en mogen niet zonder toestemming gekopieerd, gebruikt of bewerkt worden. Na toestemming mogen de afbeeldingen alsnog enkel gebruikt worden door middel van een bron vermelding

8.2 Stock foto`s, afbeeldingen ter decoratie zijn aangeleverd door de leveranciers en mogen enkel hiervoor gebruikt worden. Wij claimen in geen enkele mate eigendom op deze afbeeldingen.

9.0 Privacy

De verkoper zal uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het verwerken en verzenden van uw bestellingen. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden. Betalingen worden door Mollie BV behandeld in een beveiligde omgeving, waardoor uw persoonlijke gegevens optimaal beschermd worden.
Paypal betalingen worden door Paypal BV behandeld in een beveiligde omgeving, waardoor uw persoonlijke gegevens optimaal beschermd worden.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2013 - 2024 Player2 Geek & Gamestore | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel