Bestellen & Leveren


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen die op een werkdag (maandag t/m vrijdag) worden besteld voor 15:00u , worden dezelfde dag verzonden. Wij verzenden met PostNL. B
estel je op zaterdag of zondag, dan word je zending Maandag aangeboden door ons bij PostNL. 

België: 1-2 Werkdagen
Rest van Europa: 2-5 Werkdagen
Wereld: 3-11 Werkdagen

Bekijk hier alle informatie omtrent PostNL verzending

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden in Nederland vanaf €3,50, pakketpost is €4,99
Wij verzenden naar België en Duitsland vanaf €8,99
Wij verzenden wereldwijd, selecteer je land in de checkout en deze zal automatisch de verzendkosten berekenen

Indien het land er niet bijstaat, neem contact met ons op voor een prijs indicatie.

Hoe laat komt de bezorger precies?
We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg. Wij raden je aan de track&trace te raadplegen.

Kan ik mijn bestelling naar een PostNL locatie verzenden? (Pakje gemak)
Je kan je bestelling gemakkelijk laten bezorgen op een PostNL Punt (Pakje Gemak), u kiest zelf het punt en krijgt van PostNL bericht wanneer het pakket voor u klaar ligt. U kan deze optie kiezen in Stap 2 van het winkelwagentje.
Lees er alles over op de PostNL website

Afhalen bij een PostNL locatie in België is ook mogelijk.

PostNL bewaart je pakket 1 week op het PostNL punt, daarna word het teruggestuurd naar de afzender.
Wanneer wij een pakket retour ontvangen nemen we contact met je op. Wanneer je je bestelling opnieuw wilt laten verzenden betaal je hiervoor verzendkosten (ongeacht de orderwaarde). 

Het product dat ik wil kopen is een Pre-Order of heeft een langere levertijd, wanneer wordt deze verzonden?
I
ndien uw bestelling een pre-order bevat zullen wij deze verzenden zodra alle producten uit de bestelling op voorraad zijn. Videogames zijn hierop de uitzondering en worden gebruikelijk een dag voor de releasedatum worden verzondenLees hier onze voorwaarden omtrent Pre-Orders. 

Kan ik mijn bestelling combineren?
Ja dit is mogelijk, wanneer je een bestelling hebt geplaatst die nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen. In het opmerkingen vak kun je aangeven dat je de bestelling wilt combineren met je order (vul het ordernummer in). We zullen dan zorgen dat de bestelling samen word verzonden. De eventueel teveel betaalde verzendkosten zullen wij vergoeden. Is de bestelling al verzonden dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer toevoegen. Bestellingen die betaald zijn met Creditcard of Paypal kunnen wij helaas niet combineren.

Kan ik ook op een ander adres laten bezorgen?
In Stap 2 van het winkelwagentje kun je een afwijkend afleveradres op geven, hier kun je het adres invullen. 

Kan ik mijn bestelling traceren met track&trace?
Al onze pakketten worden met track&trace verzonden. Wij hebben jaren ervaring met het inpakken van pakketten, je kan erop vertrouwen dat wij dit met zorg doen zodat er geen schade onstaat tijdens de zending. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?
Je bestelling kan je afhalen in onze winkel. Bij stap 2 van het winkelwagentje kun je kiezen voor Afhalen bij Winkelier. Je ontvangt een e-mail wanneer de bestelling klaarstaat. In de meeste gevallen kan je deze dezelfde dag nog afhalen. Wanneer je kiest voor afhalen kan er niet betaald worden met Paypal of Creditcard. Wil je liever met cash betalen kan je ook telefonisch je bestelling doorgeven.

Bekijk hier onze openingstijden

Kan ik mijn bestelling lokaal laten bezorgen?
Helaas zijn wij gestopt met het bezorgen in Uden.

Hoe kan ik betalen?
Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen: iDeal, Bankoverschrijving (IBAN), Bancontact, Belfius, KCB/CBC Payment, Paypal en Creditcard.


Kan ik gebruik maken van Rembours, Afterpay, achteraf betalen?
Nee wij ondersteunen deze vormen van betaling niet

Mijn betaling/bestelling is niet gelukt, wat nu?
Op het moment dat de betaling niet lukt of is afgebroken kunt je het beste de bestelling opnieuw plaatsen, lukt dit niet. Wij sturen vanzelf een annulering van de order als deze niet correct is ontvangen.


Kan ik met mijn bedrijf ook een bestelling plaatsen?
Dat is zeker mogelijk, u kan tijdens de check-out kiezen voor een zakelijke order.
Indien u een offerte (op maat) wenst kan u hiervoor contact met ons opnemen per mail of telefonisch.

Voor ondernemers uit een ander EU land ondersteunen wij ook intracommunautaire levering waarbij de BTW verlegd wordt. 

Ik heb een andere vraag.
Onze contact mogelijkheden vind je hier

© 2013 - 2024 Player2 Geek & Gamestore | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel