Bestellen & Leveren


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen besteld voor 15:00u , zelfde dag verzonden. Wij verzenden met PostNL. B
estel je op zaterdag of zondag, dan word je zending Maandag aangeboden door ons bij PostNL. 

België: 1-2 Werkdagen
Rest van Europa: 2-5 Werkdagen
Wereld: 3-11 Werkdagen


Bekijk hier alle informatie omtrent PostNL verzending

Wat zijn de verzendkosten?
 

 NederlandBelgië/Duitsland/UK/LuxemburgEuropaRest vd wereld
Brievenbuspost€3,50€7,50Vanaf €8,00Vanaf €19,99
Pakketpost€4,99€9,99Vanaf €15,00Vanaf €19,99
 Gratis vanaf €80   


De verzendkosten worden berekend in het winkelwagentje bij het selecteren van het desbetreffende land. Staat je land hier niet bij, neem contact met ons op voor een prijs indicatie. Wij verzenden wereldwijd.

Hoe laat komt de bezorger precies?
We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.

Kan ik mijn bestelling naar een PostNL locatie verzenden? (Pakje gemak)
Je kan je bestelling gemakkelijk laten bezorgen op een PostNL Punt (Pakje Gemak), u kiest zelf het punt en krijgt van PostNL bericht wanneer het pakket voor u klaar ligt. U kan deze optie kiezen in Stap 2 van het winkelwagentje.
Lees er alles over op de PostNL website

Afhalen bij een PostNL locatie in België is ook mogelijk.

PostNL bewaart je pakket 1 week op het PostNL punt, daarna word het teruggestuurd naar de afzender.
Wanneer wij een pakket retour ontvangen nemen we contact met je op. Wanneer je je bestelling opnieuw wilt laten verzenden betaal je hiervoor verzendkosten (ongeacht de orderwaarde). Dit zal €3,50 wanneer je je zending als brievenbus post wilt laten verzenden of €4,99 voor pakketpost. Voor België zijn de kosten €9,99.

Wij hanteren een minimum bestelbedrag van €4,99

Het product dat ik wil kopen is een Pre-Order of heeft een langere levertijd, wanneer wordt deze verzonden?
Je bestelling zal worden verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn. Indien je je producten zo snel mogelijk wilt ontvangen raden wij aan een aparte bestelling te plaatsen. Lees hier onze voorwaarden omtrent Pre-Orders. 

Kan ik mijn bestelling combineren?
Ja dit is mogelijk, wanneer je een bestelling hebt geplaatst die nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen. In het opmerkingen vak kun je aangeven dat je de bestelling wilt combineren met je order (vul het ordernummer in). We zullen dan zorgen dat de bestelling samen word verzonden. De evt teveel betaalde verzendkosten zullen wij vergoeden. Is de bestelling al verzonden dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer toevoegen.

Kan ik ook op een ander adres laten bezorgen?
In Stap 2 van het winkelwagentje kun je een afwijkend afleveradres op geven, hier kun je het adres invullen. 

Kan ik mijn bestelling traceren met track&trace?
Al onze pakketten worden met track&trace verzonden. Wij hebben al een aantal jaar ervaring met het inpakken van pakketten, je kan erop vertrouwen dat wij dit met zorg doen zodat er geen schade onstaat tijdens de zending. Om flexibel te zijn bieden wij diverse verzendoptie's aan deze vindt je
hier. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?
Je bestelling kan je afhalen in onze winkel aan de Pastoor Spieringsstraat 209 te Uden. Bij stap 2 van het winkelwagentje kun je kiezen voor Afhalen bij Winkelier. Je ontvangt een e-mail wanneer de bestelling klaarstaat. In de meeste gevallen kan je deze dezelfde dag nog afhalen.

Bekijk hier onze openingstijden

Hoe kan ik betalen?
Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen: iDeal, Bankoverschrijving (IBAN), Vooraf Overmaken, Bancontact, Belfius, KCB/CBC Payment, SOFORTBanking/Direct E-Banking, Paypal en Creditcard.


Bij het kiezen voor de betaalmethode 'Vooraf Overmaken', dient de betaling binnen 7 dagen na de bestelling bij ons binnen te zijn. Behalve wanneer dit een Pre-Order betreft, de betaling dient dan 7 dagen voor de release datum bij ons binnen te zijn.


Kan ik gebruik maken van Rembours, Afterpay, achteraf betalen?
Nee wij ondersteunen deze vormen van betaling niet

Mijn betaling/bestelling is niet gelukt, wat nu?
Op het moment dat de betaling niet lukt of is afgebroken kunt je het beste de bestelling opnieuw plaatsen, lukt dit niet. Wij sturen vanzelf een annulering van de order als deze niet correct is ontvangen.

Ik heb een andere vraag.
Onze contact mogelijkheden vind je hier

 

Aanbieding

© 2013 - 2020 Player2Gamestore.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel