Veel Gestelde Vragen

 

Ziet het product wat ik koop hetzelfde eruit als op de webshop?
WIj gebruiken voor nieuwe artikelen stockfoto's welke worden aangeleverd door de leverancier. Wij zorgen er echter wel voor dat dit de juiste afbeelding is en letten hierbij goed op de editie.

Voor onze retro games begrijpen wij dat stockfoto's geen optie zijn. Elke artikel wordt apart gefotografeerd en we doen onze best om de staat zo goed mogelijk weer te geven via onze foto's. U kan altijd contact met ons opnemen indien je meer foto's wenst. 
We houden ook rekening met landcode's en bijvoorbeeld Platinum of Player's Choice Games. We begrijpen dat dit belangrijk is voor de koper en verzamelaar. Wij staan voor kwaliteit van cartridges, labels, boekjes, inlay etc. Wanneer er iets mist, afwijkt dan vermelden wij dit altijd. Voor bepaalde artikelen worden stockfoto's gebruikt (bv consoles, accessoires) , dit betekent dat het product (licht) kan afwijken. 

Zijn de artikelen Nieuw of Gebruikt?
Wij verkopen Nieuwe en Gebruikte producten, wij zullen dit altijd vermelden. Onze gebruikte artikelen worden uitvoerig getest en schoongemaakt, wij geven hier 1 Maand Garantie op.
Merchandise is altijd nieuw, tenzij anders aangegeven. 

Wat is Platinum, Selects, Classic, Essential?
Dit zijn her-uitgaves van games maar wijken niet af van de eerste uitgaves. De prijs van deze games kan afwijken, dit betekent echter niet dat er iets niet compleet is. We houden hier rekening mee voor verzamelaars.

Ik heb een gebruikte game gekocht, waarom werkt de meegeleverde code niet?
Meegeleverde code's of actie's, wij kunnen de geldig niet controleren. Bij aanschaf van een gebruikte game bestaat de mogelijkheid dat deze dus al gebruikt zijn. Dit heeft verder geen invloed op de game en deze kan altijd gespeeld worden.


Kan ik mijn bestelling combineren?
Ja dit is mogelijk, wanneer je een bestelling hebt geplaatst die nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen. In het opmerkingen vak kun je aangeven dat je de bestelling wilt combineren met je order (vul het ordernummer in). We zullen dan zorgen dat de bestelling samen word verzonden. De evt teveel betaalde verzendkosten zullen wij vergoeden. Is de bestelling al verzonden dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer toevoegen.

Is alles wat op de webshop staat op voorraad?
De voorraad van onze webshop is onze actuele voorraad, zodra een artikel is uitverkocht wordt deze ook niet meer weergegeven op de webshop en kan dus ook niet meer gekocht worden.

Een uitzondering geldt bij artikelen die onderstaande mededeling erbij hebben staan. Staat dit er niet dan is het artikel op voorraad 

Pre-Order artikelen kunnen altijd besteld worden, deze worden pas verzonden zodra de leverancier ze heeft uitgeleverd. Deze datum staat er ook bij. Lees hier meer over Pre-Orders.

Een artikel in het winkelwagentje plaatsen geldt niet als reservering, pas wanneer de betaling voltooid is. 

Kan ik mijn games ook aan jullie verkopen?
Je kan bij ons je games en gerelateerde producten verkopen voor winkeltegoed of cash. 
Meer informatie vind je hier.

Geven jullie ook garantie? Kan ik mijn artikel ook ruilen/retourneren?
Lees hier meer over Garantie - Ruilen & Retour.

Staat je vraag hier niet bij?
Vraag het ons via Mail, Whatsapp, Facebook Messenger

Aanbieding

© 2013 - 2020 Player2Gamestore.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel