Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden na betaling de eerst volgende verzenddag verzonden, wij verzenden met PostNL.
Onze verzenddagen zijn als volgt: Maandag, Woensdag, Vrijdag.
Voorbeeld: Bestelling geplaatst en betaald op Dinsdag, dan wordt deze Woensdag verzonden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Nederland: 1-2 Dagen na verzending
Europa: 5-7 Dagen na verzending
Wereld: 7-15 Dagen na verzending

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Verzendkosten worden automatisch berekend door artikelen toe te voegen aan het winkelwagentje, dit is afhankelijke van het gewicht en het soort artikelen dat u koopt. Indien u een andere verzendmethode wenst (bv pakketpost ipv brievenbuspost), kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar ons.

Kan ik mijn bestelling traceren met track&trace?
Post die wij als brievenbuspakje en pakket verzenden komen met een track&trace code. Dit is afhankelijk van het gewicht en de waarde. Wanneer je de verzendbevestiging e-mail ontvangt staat hier de track&trace code (indien beschikbaar) genoteerd. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?
Ja dit kan, bij betalen kiest u voor: betalen bij afhalen. Wij zitten gevestigd aan de Neutronenlaan 24A in Uden, hier kunt u elke Zondag tussen 11:00 en 17:00 zonder afspraak uw bestelling afhalen. Buiten deze tijd om werken wij op afspraak, u kunt hierover contact met ons opnemen. Wij bieden ook de mogelijkheid om je bestelling af te laten halen op beurzen/conventie's waar wij aanwezig zijn.

Het product dat ik wil kopen is een Pre-Order of heeft een langere levertijd, wanneer wordt deze verzonden?
Pre-Order producten worden geleverd zodra deze bij ons binnen komen, hetzelfde geldt voor producten die momenteel uitverkocht zijn. Heb je dit product samen met een ander product besteld, dan worden deze zonder extra kosten nagezonden. 

Zijn de artikelen nieuw of tweedehands?
Het grootste deel van ons assortiment is tweedehands, producten die nieuw zijn zullen ook gelabeld worden als [Nieuw]

Heb ik garantie?
Op elk tweedehands product dat je koopt heb je 1 maand garantie, op alle nieuwe producten ontvang je 1 Jaar fabrieksgarantie.

Kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?
U mag de artikelen ruilen of retour sturen, hier heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen voor. Deze gaat in nadat u de bestelling heeft ontvangen. Artikelen met verzegeling mogen niet retour of worden geruild, deze zijn uitgesloten van de 14 dagen bedenktijd. U mag uw bestelling in zijn totaliteit retour zenden of een gedeelte hiervan. In het geval van een gedeelte verzending ontvangt u het aankoopbedrag retour van het betreffende product.

Het adres om te retourneren is als volgt: 


Player2Gamestore
TAV retouren
Neutronenlaan 24-A
5405 NH Uden

Vermeld hierbij duidelijk het artikelnummer (door bv een briefje toe te voegen) zodat wij deze correct en snel in behandeling kunnen nemen. Binnen 7 dagen storten wij het aankoopbedrag terug. U bent zelf verantwoordelijk voor het degelijk verpakken van de artikelen, de verzendkosten die u zelf maakt voor het verzenden zullen niet vergoed worden. Indien de retour kosten worden gemaakt wegens aanspraak op garantie word de goedkoopste verzendwijze door ons vergoed. 

Artikelen aangekocht of opgehaald aan de locatie te Uden (Neutronenlaan 24-A, 5405NH Uden), vallen buiten de regeling 14 dagen bedenktijd aangezien het product ter plekke uitgeprobeerd en bekeken kan worden.

Aanbieding

Spider-Man 3D Snapback € 17,99 € 14,99

Gastenboek

  • 19-02-2018 - Meerdere games van overgenomen die speciaal voor me besteld waren...  lees meer
  • 18-02-2018 - Toppers! Naverkoop service is echt top. Ik werd enorm geholpen...  lees meer
  • 15-02-2018 - De tweedehands games die ik hier bestel bevinden zich altijd...  lees meer
Plaats een bericht

VEILIG BETALEN MET OA;



Wij verzenden met: 

 

© 2013 - 2018 Player2Gamestore.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel