Ruilen & Retourneren aankoop online

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, een item retour te sturen (herroepingsrecht) of aan te geven dat je van de koop afziet. Hiervoor kun je gebruikmaken van het modelformulier herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Wil je je aankoop retourneren wegens een defect, lees dan hieronder de informatie omtrent garantie.

Wij horen graag van je voordat je de bestelling retour stuurt; Retouren@player2gamestore.nl - Vermeld altijd duidelijk het ordernummer zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Na de melding dat je van de koop afziet, heb je nog 14 dagen om het item terug te sturen. Producten voorzien van een verzegeling mogen alleen retour wanneer de verzegeling niet is verbroken. Zolang deze verzegeling onbeschadigd is, mag je jouw bestelling ruilen of retourneren (indien binnen 14 dagen na ontvangst gemeld of geretourneerd). Tweedehandse producten mogen enkel retour indien deze niet beschadigd/defect/gemodificeerd zijn.  

Retourneren

Als je jouw bestelling wil retourneren, doorloop dan de volgende stappen:

  1. Vul het modelformulier herroeping in en voeg deze bij het artikel(en) dat je retour gaat sturen. Dit is geen verplichting; je kunt ook jouw bestelgegevens los toevoegen of de adresgegevens op de envelop of doos erbij schrijven.
  2. Verpak jouw product nauwkeurig zodat deze tijdens het vervoeren niet kan beschadigen. Verzeker je ervan dat de bestelling ongeopend en in originele staat, indien redelijkerwijs mogelijk is en dat de seal van games op een materiële drager niet is beschadigd. Vermeld altijd je ordernummer bij de retourzending.
  3. Schrijf (of print en plak) het retouradres op de envelop of doos. Het retouradres vind je onderaan deze pagina.
  4. Kies zelf een vervoerder waar je jouw bestelling mee wil terugsturen. Zorg er altijd voor dat je een bewijs van verzending hebt, wij kunnen hier mogelijk om vragen. LET OP: zorg ervoor dat jouw pakket voldoende gefrankeerd is. Bij ongefrankeerde, gebruikte of beschadigde zendingen kunnen wij kosten in rekening brengen.
  5. Na ontvangst van jouw retour sturen wij je een bevestiging per mail met hierin een overzicht van de ontvangen artikelen.
  6. Wanneer je je order in zijn totaliteit retour stuurt betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de retourzending. Wanneer je een gedeelte retour stuurt ontvang je enkel het aankoopbedrag retour van het desbetreffende artikel. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Indien je het aankoopbedrag wilt gebruiken voor een andere bestelling kunnen wij een tegoedbon/cadeaubon maken die onbeperkt geldig is op een andere bestelling. 
    7. Indien de retourzending een fout van ons is of een garantiekwestie dan vergoeden wij de retour verzendkosten.

Het adres waar je de artikelen naartoe mag sturen is:

Player2Gamestore
Pastoor Spieringsstraat 209
5401GT Uden

 


Bestelling geplaatst maar heb je je toch bedacht? Geen probleem, zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze direct annuleren voor je of aanpassen. Is de bestelling al verzonden en wil je deze toch annuleren? Dan zijn de retourvoorwaarden hierboven van toepassing


Ruilen & Retourneren aankoop winkel

Games zonder verzegeling kunnen binnen 24 uur eenmalig geruild worden (een uitzondering geldt bij zondagen en/of feestdagen waarbij de winkel is gesloten). Games met een activatiecode kunnen niet worden geruild mits voorzien van onze eigen verzegeling (dit is niet de standaard fabrieks seal). 

Games voorzien van onze eigen verzegeling (dit is niet de standaard fabrieks seal) kunnen met bon binnen 14 dagen geruild worden. 
Hardware, Accessoires, speciale bestellingen en cadeaubonnen kunnen niet retour.
Wij geven geen geld terug, een tegoedbon is wel mogelijk.
De tegoedbon kan enkel gebruikt worden voor aankopen in de winkel en kan niet online gespendeerd worden. Tegoedbonnen kunnen niet worden ingewisseld voor cadeaubonnen of tegoedkaarten (zoals Playstation/Nintendo/Xbox online tegoed)


Garantie

Garantie:
- Je ontvangt 1 Maand Garantie op al onze gebruikte producten
- Fabrieksgarantie op nieuwe producten


Gebruikte producten worden bij binnenkomst getest en schoongemaakt, defecten worden door ons gerepareerd. U bent bij ons verzekerd van een goed werkend product. Toch kan het voorkomen dat iets niet naar wens is, in dat geval kijken we samen graag naar een oplossing.

Garantie houdt in dat je product wordt gerepareerd of dat deze wordt vervangen voor een vergelijkbaar product. Er word geen garantie gegeven indien er niet correct is omgegaan met het aangekochte product. Wanneer je aanspraak wilt maken op garantie vragen wij om contact met ons op te nemen, vermeld altijd je ordernummer of neem je bon mee naar de winkel. 

Wij geven geen garantie of service op:
Meegeleverde Download Codes (DLC) kunnen bij gebruikte games al ingewisseld of verlopen zijn, wij geven hier geen garantie op.

- Batterijen van een artikel vallen niet onder de garantie.

Player2 Gamestore is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, die ontstaat doordat of nadat de klant het geleverde product in gebruik heeft genomen, heeft bewerkt of verwerkt, aan derden heeft geleverd of beschikbaar gesteld. Het is de koper niet toegestaan enige vermeende vordering tot schadevergoeding te compenseren met enig bedrag dat koper aan verkoper verschuldigd is uit hoofde van enige overeenkomst tussen koper en verkoper.  

 

© 2013 - 2021 Player2Gamestore.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel